02 november, 2012

Årets førjulsgave


I dag signerte jeg kontrakt på ny leilighet i Bjørkelunden på Kniveåsen. Her flytter jeg inn før jul, og dermed blir dette årets førjulsgave. Jeg vil bruke juleferien på å komme på plass i den nye leiligheten. Disse leilighetene ble bygget i 2007, og har en god standard.

For meg som er vokst opp i på landet i Svelvik er det godt å bo landlig, samtidig som jeg har kort vei til Drammen sentrum, Svelvik og jobb. E-18 ligger også i nærheten så gode venner og familie i Kongsberg, Horten, Tønsbergs-området, Vennesla, Oslo og Bergen er alle innenfor rekkevidde.




 


 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Da regner jeg med du kommer på kaffebesøk :) Kun et steinkast unna oss:):) hilsen Tonje&Anders

lcgjoesaether sa...

Jeg kommer gjerne på kaffebesøk, og hilser på minstemann :-) Kanskje dere kan vise meg turterrenget i området også? :-)

Liv Marit Ahie sa...

Gratulerer! :)