21 juni, 2015

21. juni 2015 OSL-EWR ombord SK907

Så er endelig dagen kommet hvor pappa og jeg skal reise tvers av det Nord-Amerikanske kontinent. Faren min har vært biljournalist så lenge jeg har levd samt jobbet i SAS. Mens andre fedre har hatt med sønnen sin på fisketur eller telttur har pappaen min tatt meg med på biltur. Vi har lenge snakket om at USA på tvers vil være den ultimate far og sønn turen. Nå gjør vi virkelighet av drømmen. Vi reiser til New York med SK907 og kjører fra New York ned til Florida og langs Mexico-Gulfen opp igjennom Texas, New-Mexico, Arizona, Nevada før vi ender opp i Los Angeles California. Denne turen gleder jeg meg virkelig til. 😊


Flyet vårt! 


I Drammen

Ekstra service på Flytoget. Det er Morten, det! :-)


Take off på Gardermoen


Bilen vår er en Nissan Armada med 5.6 liters V8. 


Ingen kommentarer: