03 februar, 2013

Trygve Skaug - Hvor jeg skal gå

Tekst og melodi at Trygve Skaug

Det er du som kjenner veien jeg har foran meg
Det er du som kjenner alle mine steg før de blir til
Det er du som skaper håpet jeg har inni meg
Der er du som vet om alt det som jeg innerst inne vil

For du vet akkurat hvordan jeg er
For du ser akkurat hva jeg trenger nå
For du vet akkurat hvorfor jeg er her
Jeg ber om å få se hvor jeg skal gå
Hjelp meg å se, hvor jeg skal gå

Det er du som sender trøsten når jeg engster meg
Det er du som ser på hjerte mitt og fyller det med ro
Det er du som holder løftet om å redde meg
Det er du som kjenner tvilen min og fyller meg med tro

For du vet akkurat hvordan jeg er
For du ser akkurat hva jeg trenger nå
For du vet akkurat hvorfor jeg er her
Jeg ber om å få se hvor jeg skal gå
Hjelp meg å se, hvor jeg skal gå

For du har drukna meg i kjærlighet
Og når det stormer i livet er det noen ting jeg vet

For du vet akkurat hvordan jeg er
Og du ser akkurat hva jeg trenger nå
Du vet akkurat hvorfor jeg er her
Ber om å få se hvor jeg skal gå
Hjelp meg å se, hvor jeg skal gå


Denne sangen av Trygve Skaug gitt meg mye i det siste året. Deler den derfor på bloggen min

2 kommentarer:

Karin Nurmi sa...

Hej! Tack! Blev så glad att jag hitta texten här! Hörde sången idag då jag va på besök i misjonssalen i Oslo och tyckte den va så fantastiskt fin!

lcgjoesaether sa...

Det er en fantastisk sang, ja og jeg er glad du fant den:-)